Πολιτική Επιστροφών / Ακυρώσεων

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

Α) Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση» που βρίσκεται κάτω κεντρικά στην οθόνη σας. Κάνοντας «κλικ» σε αυτό διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας.
Β) Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέσετε το 23990-51644 και ένας από τους συνεργάτες μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

 

Υπαναχώρηση – Επιστροφή / Αντικατάσταση Προϊόντων

α) Δικαίωμα υπαναχώρησης

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση αναιτιολόγητα εντός 3 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης του/των προϊόντων. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας.

Εάν υπαναχωρήσετε από την αγορά, πρέπει να επιστρέψετε το/τα προϊόντα στην κατάσταση που το/τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη πώλησης. Το/τα προϊόντα πρέπει να μην έχουν ξεπαγώσει στην περίπτωση που είναι κατεψυγμένα ή θα πρέπει να πιστοποιήσετε πως δεν έχουν παραμείνει σε θερμοκρασία περιβάλλοντος για περισσότερο από 30 λεπτά αν είναι νωπά. Οι συσκευασίες τους πρέπει να είναι ακριβώς όπως τις έχετε παραλάβει και να μην έχουν καταστραφεί.

Η επιστροφή του/των ειδών γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του/τους. Ομοίως, η εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξε (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης που επιβαρύνει την πωλήτρια εταιρία), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα λάβει πίσω το/τα αγαθά. Η εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.

β) Επιστροφή / Αντικατάσταση Προϊόντων

Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε).

1. Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 3 ημερών για τα νωπα και 14 ημερων για τα κατεψυγμένα από την ημερομηνία παραλαβής.

2. Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το www.lpm.gr

3. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν ή με οποιοδήποτε άλλο κατόπιν συμφωνίας.

4. Ο καταναλωτής διαθέτει το δικαίωμα να ζητήσει την αναιτιολόγητη επιστροφή των χρημάτων του σύμφωνα με το 8α.

 

Διαδικασία επιστροφής:

1. Επικοινωνείτε μαζί μας στο info@lpm.gr ή στο 2399051644, για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής. Κατά την επικοινωνία θα πρέπει να γνωρίζετε τον αριθμό απόδειξης αγοράς και τον κωδικό του προϊόντος.

2. Είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@lpm.gr, ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε την αποδοχή της επιστροφής.

*Παρακαλούμε σημειώστε πως τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρησή μας σε κάθε περίπτωση.

**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 3 εργάσιμες ημέρες.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 2399051644

Back to Top
Καλάθι
Κλείσιμο

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

Επιλέξτε την τοποθεσία σας